Handelsbetingelser

Kommercielle vilkår

Kommercielle og abonnementsbetingelser (private kunder)

Som regel

Disse kommercielle og abonnementsbetingelser (“Vilkår”) gælder mellem Naturlighøest, CVR: 40596372 dk og dig, når du tilmelder dig på Naturlighøest.dk eller gennem Naturlighøest kundeservice. Betingelserne gælder kun for privatkunder i Danmark.

Køb af naturlige høstprodukter kan ske ved abonnement, i den fysiske butik og via hjemmesiden, kundeservice eller andre digitale kanaler.

Før du gennemfører et køb, skal du acceptere disse vilkår. Derfor er det vigtigt, at du gennemgår dem, inden du køber.

Erstatningsvarer

Hver uge modtager du en mail med en oversigt over de konkrete grøntsager og/eller frugter, som du får ved næste levering.

Vi vil spare så mange grøntsager og frugter som muligt; men hvis kvaliteten af ​​de produkter, vi modtager fra vores leverandører, ikke er god nok, finder vi erstatningsprodukter til din boks eller ændrer mængden af ​​andre. Derfor kan der være små justeringer i forhold til, hvad vi har informeret dig om, og hvad du rent faktisk modtager.

Vi informerer dig om ændringer i boksens indhold via e-mail eller ved information i boksen.

Levering (Si no recuerdo mal, comentaste de tener un dia de entrega fijo, creo que era el miércoles. Si es correcto hay que cambiar una parte. Ya me dices como queda el tema del dia de entrega)

Naturlighøest sejler til hele Danmark med undtagelse af de ubrofaste øer samt til Grønland og Færøerne. Produktet leveres af virksomheden selv.

I forbindelse med oprettelse af abonnementet har du mulighed for at stille særlige ønsker om, hvor kasseapparatet skal placeres, oplyse om kode til elevator eller lignende.

Du bestemmer leveringsdagen i forbindelse med oprettelsen af ​​abonnementet. I god tid før leveringsdagen modtager du en sms med et mere specifikt leveringstidspunkt på dagen.

Hvis den valgte leveringsdag er en helligdag, vil du blive informeret om en alternativ leveringsdag via e-mail.

I forbindelse med levering accepterer du, at fragtmanden tager et billede af kassen for yderligere dokumentation.

Pris og betalingsbetingelser

Alle priser er i DKK og inkl. moms.

Betaling sker automatisk med kort og pengene trækkes først når ordren afsendes.

Når du opretter et abonnement, giver du Naturlighøest tilladelse til løbende at trække det aftalte beløb fra dit kort, indtil du opsiger eller sætter dit abonnement på pause.

Vi trækker beløbet onsdag i ugen før modtagelse af boksen og hver gang du modtager en kvittering for din betaling på e-mail. Det er naturligvis vigtigt, at beløbet kan trækkes på det angivne betalingskort. Sker det, at vi ikke kan trække abonnementet tilbage, stoppes bestillingen.

Naturlighøest har ikke adgang til kortoplysninger mv. som du deler i forbindelse med betaling. Disse sendes via SSL (krypteret) og er kun synlige for Nets/Clearhouse og Reepay A/S, som opkræver og kontrollerer abonnementsbetalingen.

Ændring af priser og betingelser

Hvis ændringerne ikke er ugunstige for dig, kan Naturlighøest til enhver tid ændre disse Vilkår uden varsel og med øjeblikkelig virkning. Information om sådanne ændringer sker via e-mail eller Naturlighøest.com.

Med en måned i forvejen kan vi foretage andre ændringer. Det kan fx være ny leveringsdag, abonnementspris, ændring i fragtomkostninger mv. Sådanne ændringer foretages via e-mail direkte til dig.

Da der ikke er nogen bindingstid på abonnementet, kan du altid opsige jf. pkt. “Ændringer eller opsigelse af abonnement.”

Klager og begrænsning af skader

Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, bedes du kontakte vores kundeservice direkte. Du kan skrive til hej@naturlighøest.dk eller ringe til vores kundeservice (detaljer og åbningstider på Naturlighøest.com).

Husk, at mad har en begrænset holdbarhed. Vi opbevarer varerne på køl under hele vores håndtering til døren til dit hus. Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, og produkterne står ude af køleskabet i længere tid, vil det påvirke produkternes holdbarhed.

Ethvert krav skal fremsættes inden for en periode på højst 24 timer fra leveringen af ​​produktet.

Eventuel kompensation kan aldrig overstige prisen for den leverede kasse, eksklusiv transport.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.

Perioden regnes fra den dag;

  • Hvor du modtager ordren.
  • Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
  • Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer der består af flere partier/dele.
  • Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på hej@naturlighoest.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte Returseddel og sende varen til:
Local organic
Amagerbrogade 118, st
2300 København S

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Local organic vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:
Local organic
Amagerbrogade 118, st
2300 København S
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Persondatapolitik

Tjek vores persondatapolitik her

Skal vi levere råvarerne til dit arrengement ?

Men vores mange års erfaring i restaurations og cater branchen kan vi ikke slippe lysten til at levere til store begivenheder.

Vi elsker at sammensætte menuer med frisk frugt og grønt og kan tibyde levering til alt fra Tapas aften , bryllup, sommerfest eller børnefødselsdag.

Over foråret levere vi til en del konfirmationer hvor vi simpelthen kommer med de råvare i skal bruge til at lave netop den middag i ønsker.

Send os en mail